Sistemul de rezervare nu este disponibil momentan în țara dvs. Aranjați-vă singur programările și plățile.

Ajutor - Rezervări pentru babysit

Planificați-vă întâlnirile
Plătiți în siguranță
Verificarea identității

De ce să folosiți rezervările?

Gestionați cu ușurință programările pentru babysitting

Tot ce ai nevoie, într-un singur loc. Cu rezervări puteți programa întâlniri, puteți vizualiza toate rezervările viitoare și finalizate și puteți descărca chitanțele de plată pentru fiecare rezervare - într-o singură prezentare generală.

Plăți sigure

Rezervarea prin Babysits este o modalitate sigură și sigură de a plăti sau de a fi plătit. Informațiile dvs. bancare nu sunt partajate altor membri Babysits și cu furnizorul nostru de plăți Stripe putem păstra tranzacția în siguranță și reduce frauda.

Garantat, simplu și fără numerar

Babysitterele se pot baza pe plăți garantate, în timp ce părinții se bucură de comoditatea tranzacțiilor fără numerar.

Cum functioneaza

Rezervări este un serviciu care permite părinților și babysitterelor să își programeze și să plătească programările prin intermediul site-ului și aplicației noastre.

Programați o rezervare

Există câțiva pași între solicitarea unei rezervări și momentul în care babysitter este plătită.

  1. Solicitați o rezervare - Odată ce găsiți o babysitter pe care doriți să o rezervați, mergeți la mesaje și veți găsi opțiunea de a crea o rezervare. Selectați ziua, ora și durata rezervării și trimiteți cererea.
  2. Babysitter acceptă rezervare
  3. Confirmați rezervarea plătind - Odată ce plătiți rezervarea, aceasta va fi confirmată. După încheierea programării pentru babysitter, babysitterul va primi banii câștigați în câteva zile lucrătoare.

Anulați o rezervare

Anularea unei rezervări se poate face până la 60 de minute după începerea programării pentru babysitting. După aceasta, anularea și rambursarea nu mai sunt posibile. Faceți clic pe Anulare și indicați motivul anulării. Odată ce ați anulat rezervarea, veți primi automat banii plătiți înapoi în câteva zile.

Când rezervarea este anulată din cauza neprezentării babysitter-ului, îi rugăm părintelui să lase o recenzie pe profilul babysitter-ului. Nu ai lăsat o recenzie? Apoi babysitterul primește automat o recenzie negativă după câteva zile.

Lasă o recenzie

Cum a decurs rezervarea? Nu uitați să lăsați o recenzie pe profilul babysitter-ului. În acest fel, alte familii de pe Babysits pot vedea dacă această dădacă este de încredere și este bună la slujba lui.

Dacă nu lăsați o recenzie, babysitterul va primi o recenzie automată după câteva zile.

Protecția membrilor

Folosim un sistem de plată securizat care nu transmite niciodată niciunul dintre detaliile cardului dvs. de credit sau contului bancar altor membri. Plata prin Babysits este fără numerar, convenabilă și vă păstrează datele personale în siguranță. Pentru a oferi aceasta și alte măsuri de protecție a membrilor, le cerem părinților o taxă de 5% în plus față de costul de babysitting atunci când plătesc prin rezervările Babysits.

Întrebări frecvente

Odată ce vă conectați la contul dvs., puteți găsi toate rezervările programate. Veți vedea o filă etichetată drept „Rezervări” chiar lângă Mesaje primite. Dacă această etichetă nu este vizibilă, înseamnă că această funcție nu este disponibilă în țara dvs.

Babysitterele primesc 100% din banii pe care i-au câștigat. Părinții plătesc o taxă de protecție de 5% pe lângă câștigurile babysitterelor. La Babysits, recomandăm babysitterilor să folosească platforma pentru rezervări, datorită caracteristicilor de securitate încorporate, ușurinței de utilizare și pentru că vă poate ajuta să vă urmăriți câștigurile.

Dacă întâmpinați probleme cu rezervarea, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți.

Pentru parinti

Odată ce rezervarea este acceptată de către babysitter, veți primi o cerere de plată. Apoi puteți plăti pentru rezervare pentru a o face finală. Odată ce plata a fost efectuată, rezervarea este confirmată.

Din păcate, este posibil ca babysitterele să nu accepte întotdeauna cererile dvs. de rezervare. Când se întâmplă acest lucru, le puteți trimite un mesaj pentru a le reaminti să accepte rezervarea.

Poate exista o situație în care se întâmplă ceva neașteptat și babysitterul anulează rezervarea. Când se întâmplă acest lucru, plata rezervării vă va fi rambursată automat. Veți primi rambursarea în 5-10 zile lucrătoare. Puteți verifica din nou dacă rezervarea a fost anulată oficial vizitând pagina dvs. de rezervare. Dacă nu a făcut-o, puteți anula singur rezervarea. Rezervările anulate vor apărea în arhiva dvs. de rezervări.

Pe pagina Plăți în cont puteți vizualiza chitanțele de plată pentru toate rezervările finalizate.

Pentru babysitter

Înainte de a putea accepta rezervări, trebuie să ne anunțați cum vă putem plăti. Va trebui să faceți o configurare unică a plăților dvs. Pentru a configura plățile, accesați pagina de plăți.

După finalizarea cu succes a programului de babysitting, veți primi plata în termen de 3-8 zile. Veți primi un e-mail cu ziua în care estimam că plata va fi transferată. De asemenea, puteți verifica plata pe pagina de rezervări.