Ajutor - Profil Babysits

Profil Babysits

Dacă v-ați uitat parola, puteți solicita să vă resetați parola făcând clic pe linkul „parola uitată” aflat sub caseta de conectare. După ce introduceți adresa de e-mail asociată contului dvs., vă vom trimite prin e-mail un link pentru a vă reseta parola. Dacă încă întâmpinați probleme la conectare, contactați-ne.
Contactați serviciul clienți

Vă puteți șterge cu ușurință contul făcând clic pe „dezactivați contul” din partea de jos a paginii contului. Când vă ștergeți contul, profilul dvs. va fi, de asemenea, eliminat din platforma noastră. Dacă ești părinte și ai un abonament Premium, și acesta va fi anulat.
Pagina de cont

Pentru a vă face profilul privat, conectați-vă la contul Babysits și accesați pagina de editare a profilului. Faceți clic pe butonul „faceți profilul privat”.

Pe Babysits, anularea abonamentului Premium oprește plata automată.

Dacă nu mai doriți să fiți taxat pentru un abonament Premium, dar doriți să continuați să aveți acces la contul dvs., aceasta este cea mai bună opțiune.

Privind contul dvs. face ca profilul dvs. să fie invizibil pentru alți utilizatori. Această acțiune nu anulează abonamentul dvs. Premium. În timp ce profilul tău este privat, poți continua orice conversație pe care le-ai început deja cu alți utilizatori.

În primul rând, verificați dacă sunteți autentificat la platforma țării dvs.; este posibil să nu puteți introduce adrese care se află în afara țării în care sunteți autentificat. Apoi, asigurați-vă că utilizați formatul corect pentru codul poștal. Dacă mai aveți probleme, vă rugăm să ne contactați.
Contactați serviciul clienți

Vă puteți dezabona de la serviciul de e-mail Babysits pe pagina de notificare sau făcând clic pe linkul de dezabonare din orice e-mail de notificare.
Pagina de notificări

Vă puteți schimba parola navigând la pagina de conectare și securitate. Introduceți parola actuală și cea nouă, apoi faceți clic pe „salvare”.
Pagină de conectare și securitate

Puteți schimba tipul de cont pe pagina de informații personale a contului. Dacă nu îl puteți schimba singur, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Pagina cu informații personale
Contactați serviciul clienți

La Babysits, respectăm o politică de utilizare corectă. Aceasta înseamnă că am impus o limită a numărului de mesaje pe care un utilizator le poate trimite pentru a preveni spam-ul și orice altă utilizare greșită a serviciului de mesagerie.

Scopul nostru este să realizăm o comunitate de încredere în care utilizatorii să trimită mesaje altor utilizatori doar atunci când aceștia sunt cu adevărat interesați de serviciul propus. Prin limitarea cantității de mesaje pe care utilizatorii le pot trimite, speranța noastră este, de asemenea, că utilizatorii vor trimite mesaje de mai bună calitate.
Dacă ați atins limita, puteți contacta asistența pentru clienți pentru mai multe informații.

Dacă nu ați primit un cod de verificare, puteți solicita un nou cod prin pagina cu informații personale.

Nu este posibil să ștergeți în întregime o conversație. Cu toate acestea, puteți ascunde o conversație făcând clic pe butonul de arhivare din căsuța dvs. de e-mail.

Babysits permite utilizatorilor să raporteze conținut pe Babysits care încalcă Termenii și condițiile sau Regulile comunității. Pentru a raporta un utilizator, puteți accesa profilul utilizatorului și faceți clic pe „raportați acest profil”. Când trimiteți raportul, Babysits va fi notificat, va putea investiga și va lua măsuri suplimentare, dacă este necesar. Rapoartele sunt confidențiale, utilizatorul pe care l-ați raportat nu va fi notificat despre raportul dvs.

Profilurile din partea de sus a rezultatelor căutării obțin cea mai mare vizibilitate și interes.

Pentru a vă crește clasamentul în căutare:
* Câștigați insigne. Mai multe profiluri verificate cu mai multe insigne apar primele în rezultatele căutării.
* Utilizați platforma și verificați/actualizați-vă profilul în mod regulat.
* Răspundeți rapid la toate mesajele pe care le primiți, în timp util.
Câștigă insigne

O fotografie de profil care să vă arate clar fața este necesară pentru încredere și transparență. Părinții și babysitterele sunt puțin probabil să contacteze un utilizator fără o fotografie de profil.

Pentru a ajuta alți utilizatori de pe Babysits să vă găsească mai ușor, profilurile publice pot fi căutate. Aceasta înseamnă că profilul dvs. poate fi inclus și în motoarele de căutare, cum ar fi Google.

Nu vă faceți griji, dacă vă ștergeți profilul de pe platforma noastră, atunci acesta va fi eliminat și din motoarele de căutare. Vă rugăm să rețineți că motoarele de căutare nu actualizează toate modificările paginilor în fiecare zi. Rețineți că uneori poate dura până la 3 luni până când profilul dvs. este eliminat complet din motoarele de căutare.